Svaren på frågestunden !

Det har tagit ett tag. Men nu kommer svaren på frågestunden iallafall.





Vem är din idol???

Har du ett husdjur???

HAr du någon favo sak eller pryl???

Har du någon blogg eller hemsida du tycker mycket om???

Svar: Min idol eller mina idoler är; Miley, Demi, Jonas Brothers och Selena Gomez. Men mest Miley ♥
Ja, jag har en katt.
Nja, inte presic.
Nää, ^^



 

hur länge har du gillat miley?
hur gammal är du?
vad heter du?
favoritfärg?
favoritmat?
favoritlåt?

Svar:
Jag har gillat henne hela tiden alltså ända sen hon upptäcktes.
Jag är 13 :)
Jag lämnar inte ut mitt namn.
Uhm, favoritfärg... jag tror jag säger blå.
Har inte någon favvomat ;P Gillar det mesta.
MÅNGA. Kan inte välja x)




Vilka kändisar förutom miley gillar du?
Gillar du justin bieber?
Vilka kända bloggar läser du?

Svar:
Jag gillar Demi, Jonas Brothers coh Selena Gomez.
Nej, det gör jag verkligen inte. Han låtar som en tjej tycker jag.
Jag läser ttyp Fokis uhm... några till.



 

Andvänder Miley löshår? Hon har ju jättelångt hår.
hur gammal är du?
Är selena å demi inte vänner längre?

Din blogg e superbra å jag går in i den minst 3 ggr per dag! Älskar okså Miley cyrus!!!<333

Svar: När hon har konserter brukar hon ha löshår men inte annars.
Jag är 13 ^^
Jo, det är de. Demi tweetade en tweet för ett tag sen där hon sa något om vad som än händer i livet kommer du alltid vara där för mig.

Vad roligt. Kul att du gillar bloggen! (:
 


Hur många besökare har du?
idol(förutom miley)?
ålder?
gillar du justin bieber?

Svar:
Det är lite personligt. I won't tell.
Demi, Jonas Brothers, Selena Gomez. (har fått den här frågan 3 gånger nu x))
13 år. (den frågan oxå x))
Nej det gör jag inte. Han sjunger som en bebis eller tjej.



Gillar du Jake T. Austin?

Gillar du Selena Gomez?

Gillar du Demi Lovato?

Kan du börja skriva om Jake T. Austin?

Svar:
Han är bra skådespelare iallafall.
Ja hon är jättebra :]
Ja, älskar henne ! <3
Hmm, om det är fler som tycker att jag ska skriva om det så visst :) Kanske nån gång.



har du varit på några av mileys konserter :)

Svar: nej det har jag inte :(


vet du vem justin bieber är?
om du gör det när fick du se honom första gången

Puss

Svar:
Ja det klart :P :)
Öhh, när alla tjejer på twitter började skriva att han var snygg/söt och sånt ;O



Vilken är den favorit miley låt?
Är du också en belieber :) (Bieberfan)?

Svar: Svår fråga, men jag gillar verkligen 7 things, The Climb och Party In The Usa:)
Nope, I am not. Gillar inte honom.






TACK FÖR FRÅGORNA. HOPPAS NI BLEV NÖJDA MED SVAREN.


Kommentarer
Postat av: Anonym

miley har visste löshår. det såg man när hon fotades för någon tidning för inte alls så länge sedan och då har hår till knappt axlarna och nu har hon håe ner till naveln. i mean, come on.

2010-03-10 @ 18:43:29
Postat av: rebecca

Omg, ofta du inte ger ut ditt namn ? :S

2010-03-11 @ 19:02:29
Postat av: Anonym

miley har sånt dära löshår som man limmar in i håret typ :)

2010-03-15 @ 16:34:40
Postat av: sara

jag gillar mileys låtar men intehenne , hennes beteende är inte alltis så lämpligt x) hon strippar ju förfan. hur kan man inte gilla justin ? ;) så jävla charmig så det inte finns.

2010-05-30 @ 22:06:15
Postat av: helen

hallo hur kan du inte gilla justin :o

plus att selena älskar justin och miley ska kanske sjunga en duett med honam daaa

varför gillar du honom inte dina idoler gör det

2010-06-24 @ 12:46:55
URL: http://selenablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är miley cyrus största fan vet typ allt om henne jag är miley cyrus största fan inte du:)

2010-07-10 @ 22:03:20
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0