värsta smiley face just nu.

värsta smiley face just nu. nu är bloggen igång IGEN. bloggas kommer det allt att göra.

på min random blogg ( www.thelafreak.blogg.se ) som jag skapade efter att jag hade slutat blogga på den här hade jag en fråga om vilka disney-kändisar som jag skulle blogga om när jag startade denna blogg igen. det var endast 5 som komenterade men jag har iallafall ett svar. Och det kommer ENDAST bloggas om Selena Gomez, Demi Lovato och Miley Cyrus här.
Några ENSTAKA gånger kommer det bloggas om nån mer disney kändis också. Kommer senare ha typ som en "tävlings grej" där ni kommer få rösta på vilken disney kändis som ni vill att jag ska blogga om i några inlägg.¨


Hoppas ni kommer gilla den här bloggen lika mycket som ni gjorde förut.

Love
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0