Svar på "fråga"

Postat av: Anonym

DIN BLOGG ÄR INTE SÅ BRAAA FÖR DU HATAR SELENA! FATTAR INTE ENS VARFÖR? BARA FÖR ATT SELENA DEJTAR NICK, DET ÄR SJÄLV MILEYS VAL ATT VARA MED LIAM, DET ÄR HON SOM BESTÄMMER, OCH OM MILEY ÄR LYCKLIG BORDE NI FANS OXÅ VARA DET! JAG ÄLSKAR MILEY OCH LIAM! JAG ÄLSKAR SELENA OCH NICK! JAG ÄLSKAR DEMI LOVATO OCH JOE JONAS! JAG ÄLSKAR ALLA! DU HATAR SELENA UTAN EN ANDLEDNING! DET ÄR DUMT. Förlåt mig men fattar inte att du orkar hata Liam och Selena utan två bra andledningar! Fattar inte ens att du orkar hata folk..

Svar:
För det första:
Joe och Demi dejtar inte. Även fast att jag önskade att det gjorde...
För det andra:
Om du inte tycker att min blogg är bra så kan du tycka det. Jag styr inte över vad du tycker. Och du borde inte heller bry dig om att jag inte gillar Selena. Jag har sagt att hon är bra på att sjunga, skådespela och hennes låtar är bra men när hon dejtar Nick är hon taskig. Miley och Selena är inte vänner, har du sett de vara nån gång på fritiden, nej tror inte det. Miley och Selena är ovänner.
Och om du gillar att Miley och Liam dejtar, Nick och Selena dejtar är det väl bra. Men bara för att du tycker så behöver inte alla andra göra det. Om du tror att du tycker rätt så har du fel. Jag har inte heller rätt. Men alla får ha sina tankar right?

Kommentarer
Postat av: en annan annonym !

eee.. miley o selena är visst vänner ! !om du tittar på miley/mandy show s säger hon det själv, så jag hållr med den andra annonym !!!!!

2010-01-29 @ 16:46:49
Postat av: Z

mm.... vet inte om dem är det. Ja menar ingen har sett dem umgås med varandra förutom på kändisgalor..

2010-01-29 @ 17:02:50
URL: http://mileyhannah.blogg.se/
Postat av: ....

Ja, men det betyder inte att alla ska tycka vad DU vill. OCH ATT SITTA OCH SKRIVA EN MASSA SKIT OM LIAM OCH TRAKASERAR HONOM!!!!!!!!ANVÄND DIN BLOGG TILL ATT SKRIVA NÅT BRA OM HONOM I STÄLLET FÖR: ''LIAM I HATE U''.

2010-01-29 @ 17:12:07
Postat av: Anonym

P.S E DET SÅ SVÅRT ATT VARA SNÄLL??

2010-01-29 @ 17:13:39
Postat av: Anonym

Nej jag vet att Demi och Joe inte dejtar men det var ett exempel -.-' Och det är onödigt att hata Liam för ingen andledning. Ser du inte att du tappar besökare? Kolla på komentarerna uppe så ser du att de flesta gillar Liam!!!!!!!!

2010-01-29 @ 19:11:39
Postat av: :B

Hur vet du att inte selena och miley är vänner??? Du har inget bevis så.... ha !

Gå bara in på Google.se och sök på selena gomez and miley cyrus hanging out, så ser du dem på "fritiden" om det är så viktigt för dig att se dem tillsammans på fritiden för att tro att de är vänner, och just det de ÄR vänner !

2010-01-29 @ 21:44:53
Postat av: B

Hur vet du att de inte är vänner ? Du har inget bevis så ... Ha ! Om du vill se att de är tillsammans på fritiden så gå bara in på Google.se och sök på selena gomez and miley cyrus hanging out så hittar du nog en bild på selena och miley på fritiden om det är så viktigt för dig att tro på det när du ser en bild. Föresten de ÄR vänner! Och vadå taskig för att dejta nick ? Miley har väl inte direkt varit värsta ängeln heller ? Hon har ju förnedrat Selena och Demi på sin och mandys youtube sida!

2010-01-29 @ 21:53:16
Postat av: Anonym

Du har väl ingenting att göra me om dom e ''ovänner'' som du säger. låt deras privatliv va ifred!! Du kan väl skriva nåt snällt om liam nån gång. VAD FÅR DU EGENTLIGEN UT AV ALLT DET?? Dom e ihop och du kan inte göra nånting åt det. DET E BARA ATT FATTA!!!! Du kan ju inte bara skriva en massa skit om honom när du inte ens har träffat homom. Han kanske e jätte trevlig!!!

2010-01-30 @ 11:06:53
Postat av: Anonym

Hahahahahahahahahhaha!

2010-01-30 @ 15:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0