NYTT ÅR, NY START

Tänk att det redan är 2010! Oj vad tiden har gått snabbt ;O
Eftersom att det är nytt år så tönkte jag ladda upp "Dress Like Miley" :))



Sweater: Banana Republic
Jeans: Shopbop
Boots: Muks
Purse: Cool Spotters


Top: Topshop
Jeans: Forever21


Jacket: Shopbop
Top: Topshop
Leggings: Urban Outfitters
Boots: French Connection
Legwarmers: Urban Outfitters
Purse: Cool Spotters



Coat: Topshop
Top: Urban Outfitters
Leggings: Urban Outfitters
Boots: Zappos
Purse: Cool Spotters
Bag: Zappos
Hat: Forever21


Dress: Kaufman Franco (Collections -> FW09 -> #40)



Coat: Topshop
Top: Forever21
Leggings: Urban Outfitters
Boots: Zappos
Purse: Cool Spotters
Bracelets: Stoney Clover Lane



Coat: Topshop
Top: Forever21
Leggings: Urban Outfitters
Boots: Zappos
Purse: Cool Spotters
Bracelets: Stoney Clover Lane



Coat: Topshop
Top: Forever21
Leggings: Urban Outfitters
Boots: Zappos
Purse: Cool Spotters
Bracelets: Stoney Clover Lane


Hoppas att ni gillar inlägget!
Glöm inte att adda: [email protected] Om ni har nåt förslag på vad mer jag kan ha i bloggen och skicka gärna bilder som jag kan lägga ut (ofc så skiver jag att bilderna är från eran blogg).


Kommentarer
Postat av: Mandisxd

Hej!



Hur var ditt ny år ??



MvH mandisxd

2010-01-01 @ 15:03:09
URL: http://mandisxd.blogg.se/
Postat av: Z

Vet att miley älskar urban outfiters! Läs min blogg.

2010-01-01 @ 19:44:02
URL: http://mileyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0