Nya Miley bilder !

Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild

Vaknade vid kl.10:53. För sent enligt mig.
Sen har jag inte alls gjort mycket. Lyssnat på musik och nu sitter jag och bloggar (:
Ska inte göra nåt idag tror jag...

PS: ska starta med "Dagens Miley Bild" och sånna saker  

Kommentarer
Postat av: Linh

Chacha hur är det idag då? Stackars Miley för att hon är såna jätte känd tjej...

Adda mej på msn om du har msn!!

Kram..

2010-01-09 @ 14:22:38
URL: http://sweetlinh.blogg.se/
Postat av: Jessicaaa <3 / Jonas Supporter

Hon har likadana byxor som mig :P haha XD

2010-01-09 @ 19:20:15
URL: http://jonascyruslovatolover.blogg.se/
Postat av: någon

jag är ett STORT miley cyrus fan, bara hitta din blogg!

2010-01-10 @ 09:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0