Nick Jonas Brand New Song "Stay"



Nick Jonas new song called "Stay" :) Sjäng den för första gånger på scen igår kväll i Washington DC.
Låten handlar om en tjej som har lämnat honom och han vill att hon ska stanna hos honom <3 Själv tror jag att det är om Miley <3

Jag menar det verkar som om han är kär i henne och att Miley var på väg att komma tillbaka . Ni kommer väl ihåg när Miley sjöng på den där Elizabeth saken? Hon sjöng: "And now you mean it" istället för "When you mean it" och "Oh, I might coming back" istället för "Oh, I'm not coming back" och i refrängen så sjunger hon ju: "The 7th thing I hate about you" och när hon skulle sjunga "hate" så hör man lixom inte vad hon säger. Hon säger ttyp inget utan hon bara mumlade. Och sen hände det nåt. Det var säkert Liam som kom då och då kom hon över Nick. För då var det Liam som gällde. Så OM Liam och Miley gör slut så kanske Niley har en chans? :D <3 *yaaayy*


PS: man märker ju inte hur tjejerna skriker när Nick tar av sig tröjan x)) <3 Kolla på: 0:20

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA jag läste intee att du skrev det där med PS, haha innan jag bah "helvette vad dom skriker ^^"

2010-01-07 @ 21:48:24
Postat av: jasu

kan man hitta de där elizabeth videon på youtube?

2010-01-09 @ 14:04:04
URL: http://www.jasmineww.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0