jo...

Jo, jag har visst haft 94 besökare. Men tror vad du vill. Alla får ju göra det. Det är inte olagligt.
Men då frågar jag bara "Varför SKULLE jag ljuga?" för att jag är en löngnare? Nej det är jag faktiskt inte. Och det är inte nåt roligt att ljuga om hur många besökare man har!

Postat av: mileyfan
vet du att nick jonas har deabetes

Svar: aa, jag vet. tkr synd om honom. men det är ju nåt man får leva med :(

Postat av: mileyfan
gillar du johan palm?

Svar: no I don't (:



Läser ALLA era inlägg varje dag. Tack <3 Ni är så söta :) Tack för att ni STÖTTAR mig framför allt. Kan inte tacka er nog <3

Kommentarer
Postat av: LInh

Jag tycker inte att du ljuger, du är hellt ärligt ju! Och en jätte bra blogg;)

2010-01-07 @ 21:29:13
URL: http://sweetlinh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror inte du ljuger:)

2010-01-07 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0