22:17

Tja tja alla nattugglor! ;)


Så att det var iaf en som vill att jag skulle skriva lite om allt möjligt. Och det kommer jag göra. men förståss så kommer det massa inlägg som jag har nu :)

PS: Tack för tipset :)



Kan inte fatta att jag fortfarande är uppe. Jag ska till pappa's jobb imorrn. Måste ttyp vakna vid kl. 5.30 för att vara färdig ;o Men palla gå och lägga sig när man har gäster eller det är jobbigt, man vill ju va' uppe med de andra !!

Men imorrn (om jag nu orkar gå upp) så kommer det förhoppningsvis flera inlägg. Jag har ttyp inget annat att göra där... men i och för sig pappa's jobb har ju sjukt bra datorer :) Så kom ihåg att check ut bloggen SPECIELLT imorrn då!! :))

see ya'll soon I guess x)) <3



BJUDER PÅ NATTENS MILEY BILD



!! SWEET PIC MILEY !!




besök gärna: http://disneysuperstars.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: DemiFan

Tack tack :D

2010-01-03 @ 22:47:11
URL: http://disneysuperstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0