200

Om ni undrar varför rubriken är "200" är det för att det här är mitt 200 inlägg på den här bloggen *wooohoo* :D




Eftersom att det mitt 200 inlägg, så ska mina bloggläsare få välja vad ett av mina inlägg ska vara om. Asså ALLA bloggläsare får säga varsitt inlägg vad det ska handla om t.ex: Sonny With A Chance episodes :) Och då lägger jag upp ett inlägg med det :P

I slutet av inlägget sätter jag länk till eran blogg :) Ni som inte har blogg så går det inte att sätta länk (såklart) men om ni skriver namn så skriver jag det istället :)






HOPPAS NI FATTAR, LITE SVÅRT ATT FÖRKLARA XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

först vill jag tacka dig så mycket för att du har länkat mig :) tack!! <3 sen jag skulle vilja ha ett inlägg med: bilder från JONAS avsnitten :) Om det går bra ? :)

2010-01-31 @ 15:07:57
URL: http://justaddwaater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0