11:17

Nu är jag på pappas jobb då :) Tåget var försenat så vi kom hit för sent ;O.
Just nu sitter jag och drick varm chockolate ;) MUMS !
Men jag ska inte dricka varm chokklad hela da'n utan jag ska ju blogga :D

Så jag startar med ett inlägg med Selena :)



Selena at
Dick Clark's New Year's Rockin' Eve





Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild

Kommentarer
Postat av: soniamaria

:) kolla in vår blogg

2010-01-04 @ 16:50:57
URL: http://soniamaria.blogg.se/
Postat av: Linh

OMG Är dom ihop? Hur gammal är den där tönten som sjunger med henne usch inte för att vara dum men..

2010-01-04 @ 19:44:28
URL: http://sweetlinh.blogg.se/
Postat av: emma

det är justin bieber, han är 15 år och faktiskt hur snyggsom helst:)

2010-01-05 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0