VIKTIGT ;D

Under sportlovet (den här veckan) så kommer det vara en tälvning varje dag. Den första tävlingen kommer idag.
Jag kommer lägga in en bild på det som man vinner. Det är ttyp samma sak varje gång, tror inte ni fattar men ni kommer göra det sen ;))


Jag säger tävlings reglerna nu

* Om ni tävlar måste ni vara beredda på att ni måste lämna ut eran adress om ni vinner.

* Alla får vara med och tävla på alla tävlingar. 

* Man får bara tävla en gång per tävling.



Jag lottar du de som vinner så det är inget fusk :P 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg ägeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-23 @ 18:59:29
Postat av: sara

jag skulle bli super glad om jag vann kramar Sara<3333

2010-02-24 @ 19:00:53
URL: http://saraminisotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0