Ritade Jonas Brothers bilder :P

Jonas Brothers DRAWINGS/ SKETCHESJonas Brothers DRAWINGS/ SKETCHESJonas Brothers DRAWINGS/ SKETCHESJonas Brothers DRAWINGS/ SKETCHESJonas Brothers DRAWINGS/ SKETCHESJonas Brothers DRAWINGS/ SKETCHES

Jag har inte gjort nån av dem. Haha bara så att ni vet jag är sämst på att rita x))



Har du ritat av någon kändis? Skicka den till mig så kommer den på bloggen. Kommer ha en tävling om vem som har ritat snyggast. OCH jag lottar ut! :) Så sätt igång och skicka in era bilder på den kändis som du har ritat. Det blir priser om du vinner! Mer om det senare... :P

Kommentarer
Postat av: xJessicax

Heey :D i think that yur blog is kinda good :P and i absolutely love your pics :D Im from America and a girl told me to visit this blog =) a + u write on english ;)

2010-02-09 @ 18:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0