O-M-G, TACK! + svar på frågor

Jag är så tacksam till alla som komenterar och besöker, nu har ju fått ytterligare ett besökarrekord, tack vare er. Ni är de bästa bloggläsarna i världen :)) !!

Jag älskar er ♥♥



SVAR PÅ FRÅGOR:


Postat Av: Anonym
du härmar en annan blogg med allt !

Svar: Vilken blogg härmar jag då? Jag bloggar om Miley nyheter och andra disney kändisar nyheter. Jag kopierar inte bilde roch sånt från Miley bloggar t.ex.


Postat Av: mileyfan
   kan inte du skriva lite svenska också för jag kan bara några ord du skriver det skulle va jätte snällt// mileyfan

Svar: Men det finns en översättare på bloggen som du kan översätta till svenska om du vill. Men såklart kan jag skriva på svenska oxå :) :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

1.Bryr mig inte ens att du har nytt besökarrekord.

2.Hmm...Du skriver alla Miley nyheter efter alla andra bloggar!!

2010-02-07 @ 16:28:13
Postat av: matilda

hello miley du är min idol

2010-02-08 @ 12:15:59
URL: http://mileycyrus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0