omg!

omg min ex pojkvän ska fråga killen som jah ee kär i om han gillar mej!!
men jag är 90 % säker på att hans svar blir nej :'(
men det som är irrenterande är att jah är så nervös på vad han ska svara så jag har knappt kunna äta frukost :O

jag vet (nästan) att hans svar blir nej men jah älskar hnm fortfarande <3

de är något av dessa svar som han kommer att svara (eller det brukar alltid vara så) :

* ja
*nej
*kanske
*nej (även fast han gör det och vågar inte säga det till honom)
*venne
*vad då gillar hon mej?

aah typ dem...

snart eere skola dags och jah eeeee sååå nervööös!!



PS: bilderna är försena, de kmr kväll :D

Kommentarer
Postat av: Fia!

Hejsan! jag vill gärna inte ge ut min msn så alla kan se den ;D om du förstår men har du bdb, facebook eller ngt annat?

2009-09-11 @ 21:48:20
URL: http://kakaduisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0