TACK FÖR ALLA KOMENTARER!

Speciellt tack till dig "mileyfan" du har komenterat mkt. Tack :D <3

Det kommer frågor som du har ställt:

Hur många år är du?
- Jag är 12, blir 13 i år :)

hej jag ska ha en blogg om miley ock jag undrar om jag kan ta någon bild från dig? så fal det skulle va jätte sjust hej/kram

- Ja det klart att du kan. men glöm inte att sätta länk (: Säg gärna vad din blogg heter så kollar jag på den och komenterar <3

jag undrar vem miley har som pojkvän nu
- Miley har ingen pojkvän. Hon är för upptagen just nu. Men om hon blir tsm med någon så hoppas jag verkligen att det är NICK! <333 ´



Kommentarer
Postat av: mileyfan

hej jag hoppas att nick och miley blir ihop igen

2009-11-20 @ 09:37:06
Postat av: mileyfan

Nick och miley är ett jätte bra par tycker jag. Jag hoppas att dom blir ihop igen!.

2009-12-02 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0