SVAR PÅ TAL !

Hej jag tycker du ska skriva såååååå mycket mer om chad och sonny <3 dom är så söt tillsammans <3
Postat Av: http://mandisxd.blogg.se/

Svar: Ja såklart jag ska göra det. Jag kommer att ha flera inlägg med det senare (: <3
PS: Håller med, de ee sjukt söta tillsammans <3!


tror du på att miley cyrus har bilddagboken?? svara gärna på denna fråga i ett inlägg :D
Postat Av: emma

Svar: Nej det har hon inte. Jag menar hon bor i USA och bilddagboken är en svensk hemsida. Det är omöljigt att hon skulle vara medlem. Hon har inte tid för sånt. Nyss deletade hon sin twitter för att hon ville ha mer privatliv. Alla på bilddagboken som låtsas vara "den riktiga Miley" är posers! 
OM det skulle vara den riktiga Miley skulle hon skriva det på någon av hennes hemsidor. 

 

???????????????????????????????????????????????
om man gillar miley är man en j*vla TÖNT! fattar att det är din blogg. men hallå?? hur gamla är ni egentligen?? miley tog ju naken bilder, det borde ju du vetat om du var "mileys största fan"

Svar: Tack så jättemycket! Då är jag väl en tönt då.
För det första, så är det här EN person som har denna blogg. För det andra, ja det klart jag vet att Miley har tagit dina kallade "naken bilder". MEN det var ett misstag. Hon var ganska "ung" då och det var inte alls  meningen att det skulle bli så. Hon har sagt förlåt till sina FANS och att det VERKLIGEN inte meningen att det skulle bli så. Hon ville inte att några av hennes fans ska göra ett sånt stort misstag som hon gjorde. OCH DET ÄR DET JAG KALLAR EN UNDERBAR FÖREBILD! 

Kom ihåg!: ALLA GÖR VI FEL HÄR I VÄRLDEN, DET FINNS IGEN SOM ÄR PERFEKT! INTE ENS DU! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första: JAG sa inte ens att JAG var perfekt. För det andra: DU borde TÄNKA mer på andra ÄN DIG SJÄLV.

2009-11-12 @ 18:10:48
Postat av: Hanna o sophi

Kom igen? Man är inte tönt om man gillar Miley?

Och såklart man vet att hon har tagit nakenbilder (hon var ju inte naken men men..) men för det måste man inte sluta gilla Miley??

Varför läser du en Miley blogg om du inte gillar henne? för att trakasera såna som har henne som förebild eller?

DU VET INTE VILKEN BRA MÄNNISKA HON ÄR!



WWW.MIIILEEY.BLOGG.SE

WWW.MIIILEEY.BLOGG.SE

WWW.MIIILEEY.BLOGG.SE

WWW.MIIILEEY.BLOGG.SE

2009-11-12 @ 20:35:23
URL: http://miiileey.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej

Jag älskar Miley och Demi!

kolla in min blogg det står om dom där!

2009-11-13 @ 14:56:16
URL: http://majabrindsjo.webblogg.se/
Postat av: Ida

MEN HERREGUD!

Vafan, hon får väl skriva om vem hon än vill, eller hur?! Det är väl inte ditt problem. Bara för att hon gillar Miley Cyrus så spelar det väl ingen roll om hon har tagit nakenbilder eller inte?

Seriöst, är du fem år eller? MOGNA!

(Skit i kommentarerna från de taskiga, din blogg e bra! :)

2009-11-14 @ 09:54:53
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0