HAPPY 17TH BIRTHDAY MILEY!

Ja det är sant. Miley fyller år. Tänk att hon redan har blivit 17 år!
Ja, jag vill tacka Miley för allt:

* Du är underbar på alla sätt.
* Din röst är den bästa jag har hört.
* Du är en fantaskisk skådespelerska.
* När du är glad då gör du mig glad.
* Du är den som ger mig hopp.
* Du gråter ALDRIG ensam. För om du gråter då gråter jag också.
* Ditt hår är ju helt UNDERBART! Tänk om man hade ditt hår!
* Du ger alltid 1000% när du står på scen.
* Du älskar dina fans.
* Du är en enorm djurvän.
* Du besöker sjuka barn.
* Du har en underbar familj. Du har haft en bra uppväxt.
* Du har de bästa vännerna en tjej kan önska sig.
* Du är glad nästan alltid.
* Man blir så otroligt glad när man ser dig.
* Du är född att vara en sångerska.

Ja, man kan göra listan HUR LÅÅÅÅNG som helst. Men tyvärr kan jag inte göra det nu. -.-

 Men jag hoppas att du får den allra bästa födelsedagen i hela ditt liv. De bästa födelsedag önskningarna från mig <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS MILEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33333333333333333

2009-11-23 @ 21:42:47
Postat av: Anonym

Hur måga besökare har du per dag?? I så fall hur gör du för att få det?? :)

2009-11-23 @ 21:44:14
Postat av: mileyfan

Hej har du hört hennes nya låt den äger!!!!! DU HAR DEN BÄSTA BLOGGEN JAG HAR LÄST!i mitt liv

2009-12-02 @ 20:06:03
Postat av: ????????????????????????????????????????

du har värdens dumaste blog

2009-12-16 @ 14:47:06
Postat av: mileyfan

till den som skrev att du hade en dum blogg är dum i huvet!!!

2009-12-16 @ 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0