NILEY! <3

Miley Cyrus och Justin har slutat med sitt  nio månader långa relation enligt E! Nyheter. 
Man tror att varför det gjorde slut var för att Justin var avundsjuk på Nick och Miley, i början gick det bra när det verkade som att det var bara vänner. Men på sista tiden har Nick och Miley verkat väldrigt nära varann. På videoinspelningen av "Send it on" verkade det ha väldigt roligt tillsammas. Det kramdes och hade jätteroligt <3 :) Miley var inte otrogen utan man gissar att Nick försökte att få Miley tillbaka.

På en konsert för nån dag sedan uppträdde Miley med låten 7 things (vilket hon inte har gjort på länge). Hon hade ändrat texten från When you mean it, I belevie it  till Now you mean It, I belevie it, och hade ändrat från Im not comming back till I might comming back. När hon skulle sjunga the 7 things I hate about you ville hon inte riktigt säga "hate" så hon försökte att uttala det. Man tror att det är ett hemligt meddelande till Nick Jonas.


Men jag vill att Miley ska bli tsm med Nick för att de är de sötaste paret i hela världen!!! NILEY!!!! <3 :D <3:D
Mustin (Justin och Miley) är bara skit! NILEY SKA DET VARA! <333 

Kommentarer
Postat av: Siri&Vera

SV; hihi, det var våran blogg. inte veraablogg.blogg.se, jag har ändrat blogg och det är svårt att vänja sig. Så varje gång jag skriver veraablogg.blogg.se, så kan du gå in på den här bloggen istället :) <3



visst är niley ett mycke bättre par? :D

2009-06-12 @ 10:39:12
URL: http://snyggafoton.blogg.se/
Postat av: Siri&Vera

SV; haha, men gud jag måste va helt puckad. vi satte in bilderna på den här bloggen ^^ men vår riktiga vardagsblogg är snyggafoton dåra. <3 älskar din blogg den ger så mycket bra inspiration. hoppas det är okej!

2009-06-12 @ 15:42:12
URL: http://disneyspecial.blogg.se/
Postat av: Vera

SV; japp =)



var hittar du alla rätt så privata bilder ifrån ? :O

2009-06-12 @ 15:57:45
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: VERA&SIRI

MEEN!!! Du vet vad du ska in på:

disneyspecial.blogg.se

2009-06-12 @ 16:06:01
URL: http://disneyspecial.blogg.se/
Postat av: nadja

FRÅGESTUND - FRÅGA PÅ! :



http://nadjass.blogg.se/2009/june/fragestund.html#comment

2009-06-14 @ 23:25:18
URL: http://nadjass.blogg.se/
Postat av: Miley Cyrus

hey! you seems to be a very big fan of me! And i´m very flattered I really am. I whas just wondering if you could take away that picture of me i my swimming sute, please? I LOVE YOU <3

2009-06-16 @ 19:58:25
Postat av: nicole

hej! bra blogg! jag är ett RIKTIGT! stort miley fan!!! och det e roligt att du skriver om henne<3 cheka gärna in min blogg! hur gammal e du?

2009-06-16 @ 23:50:44
URL: http://nicolenu.blogg.se/
Postat av: au..

asso, serijöst, d va för faan inte nick som ville bli ihop me henne igen, tvärtom, vafaan!! förresten, hon ee en %&{#"@%&*#^!!!!!!!!!!!!!! e sant, de umgås igen, men efter vad jag har läst på olika sidor så verkar nick inte lika mkt inne i henne som hon i honom..

2009-06-19 @ 12:31:41
Postat av: Elsa <33

har du rätt i ! har du träffat henne ??

2009-07-01 @ 22:04:19
Postat av: Elsa <33

Jag ÄLSKAR henne värkligen jag är ett STOOOOOORT!! FAN ! älskar henne så mycket tror inte ni fattar hur mycket , det kanse låter lite konstigt men jag gråter faktist ibland för att jag inte har sett henne och vill det så himmla mkt se henne och allt sånt min alllllldra ! och då menar jag det ! alldra största önskning är att se henne !!!! <3333333333 :) LOVE YOU MILEY !

2009-07-01 @ 22:11:56
Postat av: Elsa <33

kolla på bilddagboken.se och där trycker ni på en sök ruta och i den så söker ni på hannamontana99 då kan ni kolla vad mycket bilder jag har laggt ut på Miley kommentera snälla !!!! <33333

2009-07-01 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0