tack för din snälla komentar :D

Postat av: =)

ehh...du e ju typ efter de här är jättegamla bilder och nick o miley e int ens ihop längre?? vart bor du, under en sten elr
Postat av: http://seldemi.blogg.se/

Svar: Det klart jag vet att de nt är tsm längre. Haha, jag menar hur efter kan man va? OCH jag sa inte ens att det var nya bilder på dem. Läser du inte ens på vad man skriver? WOW du tror verkligen att jag är dum.
Men du jag är inte sur på dig. Jag är jätteglad för att du försöker förstöra mitt liv. Men vet du det lyckas du inget bra med :D But thanks for trying :D I really appreciate it!

Till er alla som försöker vara taskiga genom att skriva dumma komentarer. TACK FÖR ATT NI FÖRSÖKER. Men ni lyckas aldrig nåt bra.

Kommentarer
Postat av: maria

Visste d att miley cyrus har tatuerat sig?? Läs om det på min blogg :)

2009-12-08 @ 20:55:23
URL: http://soniamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok......?

2009-12-08 @ 20:56:22
Postat av: Anonym

ASSÅ URSÄKTA MIG, MEN HUR MOGEN FÅR MAN VA?? GÖR INTE SÅ STOR GREJ AV ALLT

2009-12-08 @ 21:39:13
Postat av: mandis

Men gud vad lågt asså även att hon skrev så hon är ju lite avis!

2009-12-09 @ 09:57:02
URL: http://mandisxd.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag är 15 år och gillar din blogg jätte mkt och jag beundrar hur mogen du är när folk som försöker trycka ner dig fortsätt så



pusspuss



fråga ska du sluta med den är bloggen ?:O

2009-12-15 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0