sorry for bad update :(

!!Jag är så ledsen för bad update på bloggen!!
men det har varit sjukt mycket. jag har fyllt år, min bästis har kommit from England, min morbror och så har kommit och grattulerat mig. sen idag har jag träffat Erik Grönwall!!! *eeeeeppp* !! <333

HAN KRAMADE MIIIIIG!!! haha, ni kanske inte tkr det är nåt att skriva om men han är så underbar att krama! Jag blev alldelses varm när jag kramade honom <3 :)

Nästa gång ska han minnsan pussa mig!! <3


OCH jag har märkt jag har förlorat besökare, MEN det är så nära jul nu och det är många där ute som inte kanske inte hinner sitta vid datana så mycket. Och det gör inte jag heller. Men så fort skola och sånt sääääämsta saker startar kommer det att bli 100% uppdatering igen :) I PRMOISE!!

OCH .... jag kommer ladda upp en video vad jag har fått för saker under julen och min födelsedag :)

Sen var det en person som ville ha fler besökare och frågade om jag kunde berätta det för andra.
Kolla in hennes blogg nuuuu! ------> http://jannikemiley.blogg.se/

PS:
TACK FÖR ALLA KOMENTARER!


Kommentarer
Postat av: mileyfan

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR/mileyfan ps jag kan inte häller skriva så mycket på darton

2009-12-23 @ 10:14:54
Postat av: <3<3<3

Hej! snygg blogg, jag har också en blogg om mina idoler.

Demi Lovato

Miley Cyrus

Beyonce

Justin Bieber

Jonas brothers och

selena gomez

Kolla in den och lämna en snäll kommentar=)

Tack tack, och God Jul!

2009-12-23 @ 14:58:01
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0