FRÅGENSTUND AVSLUTAD

Här kommer era frågor samt mina svar :) Hoppas ni alla blir nöjda med svaren!




Postat av: Sofia ( http://lillasofiia.blogg.se/ )
Fråga: Hur Lång Är miley cyrus?

Svar: Miley är 5'4. Jag tror att det motsvarar ca 165 cm.




Postat av: Mileyfan :D ( http://mileyccyrus.blogg.se/ )

Frågor:
varför gillar du miley?
har du träffat miley?
vemgillar du mest av miley, demi och selena?
vad är din största dröm?

Svar:
1. Miley är en underbar person. Hon är en jättebra idol att se upp till. Hon besöker barnsjukhus. Hon vill glädja de personer som inte mår bra. Hon försöker ta hand om våran planet. Hon ger alltid 110% på vad hon än gör.  Hon är snäll mot sina fans. Hon gör jättebra saker överhuvud taget.

Och nu klär hon sig inte så passande för små barn. Men jag tycker inte att andra ske sluta gilla henne bara för det.  Tänk på vad bra saker hon gör och har gjort! Men en sak vet jag : JAG KOMMER ALLTID ATT STÖTTA HENNE OCH ÄLSKA HENNE! <3 (: 

2. Nej, det har jag inte :'( *ledsen*
3. Helt klart Miley!! <3 <3 <3 <3
4. Min största dröm är: träffa Miley Cyrus, Demi Lovato, Jonas Brothers, fred på jorden, att inte jorden ska gå under och att alla får vara friska och må bra. Sen näst största: träffa Erik Grönwall (redan avklarat!)


Postat av: jasu ( http://www.jasmineww.blogspot.com )
Fråga: varifrån får du all information?


Svar: Från olika hemsidor ;) Vill helst inte säga. För jag har lagt ner så mycket tid på sånt.




Postat av: Linh

Fråga:
Vem har Miley varit ihop med, säg alla!

Svar: Hon har varit tillsammans med: Kyle, Thomas, Nick, Justin och nu håller hon på att dejta Liam.


Postat av:

Fråga:
vad heter du?
hur gammal är du?

Svar: Jag kommer inte säga vad jag heter. Det är lixom privat x)). Men jag är 13 år :)



Postat av: sonia o maria ( http://soniamaria.blogg.se/ )

Fråga:
hur fick du reda på att miley hade tatuerat sig??


Svar: Det var jättemånga sidor och svaller sidor på nätet som visade det. Så där fick jag reda på det.


 
Postat av: Linh ( http://sweetlinh.blogg.se/ )

Fråga:
Asså är det okej om jag kopiera en av dom där Dress like taylor bilder, för du har inte tagit kort på dom så!


Svar: Ja det är helt okej! :) MEN om nån kopierar och sätter det på sin blogg så MÅSTE i skriva länk!


Postat av: Mandisxd ( http://mandisxd.blogg.se/ )

Fråga:
vad fick du i julklapp?

Svar: Oj, oj. Jag fick väldigt många saker. Jag säger saker som inte har med Miley att göra för det finns en annan komentar som är nästan likadan ;) Jag fick: silver halsband och armband. MASSA kläder, parfym, filmer, vinterjacka, vinterskor m.m :)



Postat av:

Fråga:
för ett tag sen sa du att du hade besökarrekord. hur många var det egentligen??


Svar: Det var runt 70 besökare :) tack till alla som besöker!




Postat av: Linn

Fråga:
Varifrån får du all information? Kan du lägga in en bild på Miley eller Hannah när hon är tecknad? Har du träffat Miley? :)

Kraaaaamar!!!!!!!!!!! (=

Svar: Som jag svarde på en annan likadan fråga: Jag vill helst inte berätta. Jag har lagt ner så mycket tid på det.
Nej, jag har inte träffat Miley :'( MEN JAG VILL SÅ JÄTTEMYCKET!

BILD (en taskig bild som jag hittade på google. Det är nån som har ritat henne i paint)





Och här är en annan bild som nån har gjort. Den är fin :) Bara lite konstigt ansikte.




En superfiiin! :)



En ritad Hannah Montana bild . Väldigt fin!




Postat av: mileyfan

Fråga:
Hej jag undrar vad du fick i julklapp? fick du miley
saker? ha en bra dag!//mileyfan


Svar: Jag fick: silver halsband och armband. MASSA kläder, parfym, filmer, vinterjacka, vinterskor m.m :)
Och ja jag fick Miley/Hannah saker. :D Det var typp de mesta av sakerna som jag fick <3 :)
Ha en bra dag du oxå!! :)



ALLA FRÅGOR BESVARADE. TACK FÖR FRÅGORNA :)


Kommentarer
Postat av: mileyfan

bnick jonas har deabetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-06 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0