Svar till "miley nummer 1"

Hej, cool blogg! Tråkigt att någon tog dina bilder, en gång tog någon mina bilder och jag blev asbesviken. Men jag menar, det är ju inte direkt mina bilder, de är inte direkt så att jag har tagit kort på exempel Miley. Jag la ner min blogg, och de ångrar jag, gör inte de du med! Men en annan sak också, hur skapar man en sån här blogg? Jag vill gärna veta! P.s. svara gärna! Svar: Tack, ska inte lägga ner min blogg <3 Iaf inte just nu. Det är kul att blogga men jag bloggar inte så mkt. :/ Man går in på www.blogg.se sen klickar man på "Skapa Din Egen Blogg". Sen tror jag att du fattar. Men om du inte gör det: fråga mej ;) Tack för komentaren! Kram <3

Kommentarer
Postat av: lina

Ha de gott!

2009-08-16 @ 20:26:21
Postat av: mileyfan

Hej jag tycker att Liam och miley passar ihop!!!!!

2009-11-20 @ 09:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0