JULAVSLUTNIG IDAG! <3

Hellowie! ♥
Idag var det julavslutning och vi slutade skolan klockan 10.00! Fett skönt att ha lov i hela 3 veckor nu! Just nu är jag med min bästwis Emma. Vi är lite flummiga xD Föst gick vi hem till Emma, och var inne lite på datan sen gick vi till ett konditori och tog en sallad och en kladdkaka. MUMS!
Nu är vi hemma hos mej och trååkar :/  Vet inte vad vi ska göra kan nån ge oss ett förslag...?
Aja men imorron fyller jag år. Lääängtar! Hoppas att jag får nintendo wii och en ny mobil som jag önskar mej mest.
Skver senare ikväll!

Bye bye, äppelpaj!

Eftersom att det är snart jul, och eftersom att jag älskar Miley Cyrus!  Lägger jag ut denna bild :P
Eftersom att det snart är jul och eftersom att jag älskar Miley. Lägger jag in den här bilden. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0