Helluwe!

Helluwe!
Hur är det? Här är det super! Igår fyllde jag år och jag fick nintendo wii. Hur kul är inte det! Har typ spelat på den hela tiden xD
Jag fick "Sing it" som spel på wii´n och "Wii sports" som ingår när man köper wii. Sen fick jag... smink, en t-shirt (svart), kofta (röd), Amy Diamonds julskiva och HANNAH MONTANA almenaca för 2009!
En super bra födelsedag tycker jag! =D
Så nu återstår det här på önskelistan....


Nintendo wii spel " Hannah Montana spotlight world tour"
Miley Cyrus nya album "breakout"
Ny mobil
"Björnborg" väska
"Svea" mössa
Ljus-grå vår mössa

Hoppas att jag får det till Julen, eller nåt av det iaf. xD


Ha det super... kraam från meej <3





En bild på Miley ofc! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca!

Omg! Tror min kompis(den som jag har bloggen med) har en likadan kjol som Miley på den bilden! Hahah xD

2009-08-14 @ 20:49:32
URL: http://misssmileylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0