Helluwe!

Helluwe!
Jag sa ju att vi skulle fira jul idag igen.
Min morbror och hans sambo kom till oss. Så vi har öppnat julklapparna och ätit julmat. Och gissa vad jag fick!?

HANNAH MONTANA SPOTLIGHT WORLD TOUR TILL WII =D
YES ÄNTLIGEN!
ASSÅW FATTA VAD JAG ÄR GLAD!

Det här har varit den bästa Julen som jag har uppleft! Tänk vad jag har fått....!

* Ny mobil
* Nintendo Wii
* Nintendo Wii spel "Sing it"
* Massa kläder
* Hannah Montana grejer
* Morgon tofflor

* Halsband

* Smink

* Amy Diamonds julskiva

* Hannah Montana almenaca för 2009

och sist men inte minst...
* Hannah Montana wii spel


Det var allt för idag, ses imorron samma tid samma kanal xD Hahha skojja!
Men ses imorron
Love you all!
xoxo





Bye bye äppelpaj! =D 
<3 Miley Cyrus <3


Kommentarer
Postat av: amanda s

är det inte bye bye blåbärspay x) ^^

2009-03-09 @ 23:20:30
Postat av: CizziiDizzii

Jag har en HANNAH MONTANA almunaca.... och typ 20 posters på henne en i 3d:D

2009-05-01 @ 13:20:58
URL: http://cizziidizzi.blogg.se/
Postat av: lina

asså är du typ värsta stora funet? (inget illa menat)

asså jag tycker hon också är helt okej,vilken låt gillar du då?

2009-05-23 @ 16:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0