En liten intervju...

Okej nu ska jag svara på en massa frågor... får se hur det går....



Favoritmat?

Tacos... helt klart!

Har du några idoler?

Ja, som ni kanske vet Miley Cyrus! Jag är hennes största fan så jag har inte några andra idoler än henne.

Vad är din högsta dröm?

Att det blir fred på jorden och att ja och min familj kan åka till USA och träffa Miley!

Har du någon fobi?


Vad lyssnar du på just nu?

Miley Cyrus - 7 things

Dina intressen?

Vara med min familj och mina vänner. Sitta vid datan,  prata och göra allt som handlar om Miley!

Vart befinner du dig just nu?

Hallen xD

Har du någon speciell stil/smak när det gäller kläder?

Nej, det är roligt att variera sig!

Har du någon speciell stil/smak när det gäller musik?

Asså jag lyssnar typ nästan bara på Miley. Men ajg kan oxå lyssna på låtaen "Jag diggar dej" och några i den stilen.

Vem var din favorit i Idol? (Man kan välja från alla säsonger)

ALICE SVENSSON!

Vilken är din favoritbutik?

Gina Tricot, Kapphal, H&M jag nåt sånt.

Favoritblogg?

Min xD

Om du skulle hitta en väska med 1 miljon  kronor, vad skulle du göra först?

Lämmna in det någonstans. Så att den personen får tilbaka det.

Om du fick byta liv med en person för en dag, vem skulle du då välja?

MILEY CYRUS!

Varför det?

Skulle vara kul att se hon hon tilbringar en dag med konserter och sina fans!

Ge eller få julklappar?

Båda! ^^

Lussebulle eller pepparkaka?

Hmm... vet faktiskt inte. ^^

Mamma eller pappa?

ÄH?! BÅDA SÅKLART!

Julafton eller midsommar?

Tror att mitt svar blir julafton.

Rött eller blått?

Blått. Eller jag vet inte xD

Spik eller skruv?

Okej? Weird!

Matte eller historia?

Matte! Historia är ju ännu mer BOORING!


Okej nu tror jag att ja inte orkar mer xD

Men nu så fick nu veta lite mer om mig, iaf!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

wiie jag älskar också miley cyrus:D

2008-12-19 @ 16:50:35
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah najzigt med ett till Miley fans! =D

2009-01-04 @ 13:55:42
Postat av: Emma

miley cyrus 4ever <3<3<3

2009-02-23 @ 20:42:23
URL: http://lindbergemma.blogg.se/
Postat av: amanda

MILEY ÄGER JU :O DOM SOM HATAR HENNE HATAR JAG XD MILEY RAY CYRUS 4 EVER :) MEN SÅKLART THRE RASMUS 4EVER FÖRE :O JAG ÄR ABSOLUT THE RASMUS ALLRa strösta fan men miley hon älskar jag :) har du verkligen träffat henne?!?!?!?!? shiet.

2009-03-09 @ 23:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0